Bye bye Sahlgrenska Sjukhuset

Och så var mina fyra veckor på Fysioterapin och akutmedicinsk avdelning på Sahlgrenska över.
Tiden har bara sprungit förbi!
Det kändes så konstigt idag att säga hejdå till alla patienter och "kollegor", som man inte vet om man någonsin kommer träffa igen.
En av mina patienter började började till och med gråta när vi hade "tack för den här tiden, lycka till med allt"-snacket. Åh!
Patientkontakterna kommer man verkligen bära med sig! 

Det är blandade känslor från min sida faktiskt. Delar av mig vill stanna kvar på Sahlgrenska och delar av mig vill tillbaka till skolan.
That's just the way it goes.
Men upplevelsen av denna första VFU har verkligen varit toppen! 



Jag har verkligen haft en superbra handledare som jag har samarbetat väldigt bra med. Definitivt det största plusset med min praktikperiod!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte undra på det med det namnet! 😄

2014-12-04 @ 09:14:12
Postat av: Mari-Anne

Förstår att Du gillat Din handledare. En bra praktik, alltså. Nu är det skolan som gäller ett par veckor innan juluppehållet.

2014-12-04 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0