Julafton

Jag hoppas ni allihopa hade en helmysig julafton!
Det hade definitivt jag.

I vanlig ordning började den med en tripp till kyrkan för att lyssna på julberättelsen och gulliga barnkören.
Efter lunch begav vi oss mot Ätran, så vi var hos mormor och morfar i tid för Kalle Anka och glöggmys. Frost fick plats i Kalle i år- booyeah.
Strax innan julbordet kom mina kusiner också, så då blev det såklart en himla massa busande med min lilla favorit resten av kvällen. Vi agerade bland annat tomtar så alla kunde få sina julklappar.

En helmysig dag med min älskade familj- minus min syster som är i Branäs. Det kändes väldigt konstigt att inte ha henne på plats, men tack vare de kära mobiltelefonerna var hon med lite grann i alla fall.

Sedan var det snön som saknades också. På grund av vädret tyckte jag det tog ett tag innan julkänslan kom på riktigt, men det gjorde den.

Julklapparna är jag supernöjd med- både de jag fick och gav. Det är så roligt att se det man ger uppskattas, och jag är så himla nöjd med det jag fick att man nästan får dåligt samvete. Ja, ni fattar nog vad jag menar.
God fortsättning allihopa och ta hand om varandra!






Jag ska se om jag kan fylla på med några bilder på övrigt folk om jag lyssnas kidnappa mammas telefon en liten stund.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja visst blev det fin julafton för oss. Mysigt på alla sätt. Kram.

2014-12-26 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0