These people are golden

Idag joinade Malin mitt och Jossans numera traditionella dagen-före-tenta plugg. Det hjälper väldigt mycket att sitta och diskutera eventuella frågetecken och gamla tentafrågor.
Alla är galet pluggtrötta så efter imorgon förmiddag blir det verkligen ett hallelujah-moment! 

Vi hade också sista cheerträningen idag, som avslutades med "sitta i en ring och prata"-mys. Tränarna hade skrivit individuella lappar till allihopa om våra styrkor och det var helt otroligt gulligt! Jag ska spara min och titta på varje gång jag känner att jag behöver lite extra pepp! 
Detta gänget asså! Vi har helt underbart bra lagkänsla iår och kämpar verkligen tillsammans. Galet taggade på en vår med DM, VM och RM! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0