Vändpunkt

Efter mitt sjukgymnastbesök i fredags kändes det träningsmässigt rätt mörkt, men det har ljusnat rejält! 
 
I lördags körde jag som bekant min gamla dröm Rondat Flickis Salto och i söndags började jag köra min stillastående salto (bakåtvolt) helt själv utan pass. Amazing feeling! 
 
Jag har köttar rehab rejält och höften känns redan bättre, *peppar, peppar*.
 
Laget är mer peppade än på länge och våra tränare blir allt nöjdare.
Dessutom har vi provat ut våra nya dräkter, som är bra galet snygga! 
Så ja, it feels pretty damn good right now!
 

Älskar dessa, men de är faktiskt bara våra träningskläder.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gött att höra, hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll. :)

2014-02-07 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0