Jobbigt "halvsjuk"

"För frisk för att stanna hemma, men för sjuk för att orka göra saker"
Någon som känner igen sig?
Ett mellanläge som verkligen suger! 
 
Igår klarade jag nätt och jämnt skolan men fick stanna hemma från Meias födelsedagsfirande. Segt! 
Fick istället köra på taktiken att försöka sova och äta mig frisk, hehe. Thai, glass och godis slank ner framför en film tillsammans med familjen.



 
Idag klarade jag av galapremiären (mer om den imon), but that's pretty much it.
Drog till Stantons och käkade med det härliga kompisgäng som hade kommit för att kolla på filmen, men fick sedan bege mig hemåt rätt tidigt pga hur jag mått hela dagen.
Blöh, kan jag inte bara bli frisk nu och slippa vakna flera gånger per natt av hemska hostattacker?
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Krya på Dej. Kramar. Glömde säga igår hur duktig Du var när vi var nere i Malmö förra helgen. Roligt att se både Dej och Eve igår på galapremiären, Du på filmen och hon på det som visades före själva filmen.

Svar: Tack så mycket! Det var jätteroligt att ni kom- både till Malmö och Falkhallen!
Hold your dreams

2014-03-16 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0