Kompishelg

Denna helgen har jag mest bara umgåtts med en massa bra folk! 
 
Min fredagskväll spenderades in på småtimmarna hemma hos Joanna med henne, Veronika, Emelie och tjejsnack i massor.
 
På lördagen möttes vi upp igen, plus Alice, Ana och Nelly. Det blev årets första utefika på saknade Stålboms (smooooothie) innan jag stack på danslärarmöte hemma hos min chef.
Det var precis lika trevligt som vanligt och denna gången var vi uppe i hela 7 danslärare på Folkuniversitetet Falkenberg.
 
Efter en vända hem för att äta bar det av till Joanna igen för förfest. Min hosta håller envist i sig, så jag hängde inte med ut, utan åkte hem när de andra drog vidare. Mer lagom så.
 
Söndag innebär i vanlig ordning barndans och cheerleading, men denna veckan klämde jag in födelsedagsfirande för fina morfar mellan.
 



PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

Alltså ni är de finaste jag har!

Svar: Massor av kärlek på dig, älskade hjärtat!
Hold your dreams

2014-03-23 @ 22:26:36
URL: http://jsvenungsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0