Toppendagar

Hela denna veckan är bra svårslagen!
 
Igår bestod skoldagen av 2,5 timmars diskussion om hälsa och därefter betade vi av delar av våra grupparbeten.
 
På eftermiddagen var jag på mitt första möte med sittningsdelen av Sex Elegans- vilket mest innebar fika och skön stämning med ett gött gäng! 
 
Att det var Fettisdagen vet de flesta, men många missade att det även var internationella pannkaksdagen.
Beroende av bananpannkaka så kände jag att detta fick hedras framför Oscarsgalan, som är älskvärd. Ellen DeGeneres och Jennifer Lawrence är ju starka favoriter sedan länge och tillsammans blir det två tummar upp.
Självklart var det inspirerade tacktal och filmtips att lägga på listan.
Men John Travoltas tabbe? Snubbens enda uppgift var att presentera Idina Mentzels framförande av Let It Go från Frozen (som är min mest spelare låt de senaste veckorna), men han sjabblade bort namnet fullständigt! Adele Kazim- wtf?

Idag har vi diskuterat hälsa i perspektiv som genus och mångkultur, samt användande av djur i vården. Vår utbildning äger! 
Sedan blev det en trevlig pw i Slottsskogen med Emma innan vi begav oss hem till Sandra. Men mer om det imon!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0