En mixad kompott

Dagen började med terminens sjunde tenta. Ganska crazy ändå- framför allt med två månader kvar av terminen!
Den kändes bra och det är skönt att lämna detta tentamaraton bakom oss!

Under eftermiddagen påbörjade jag och Fredrik ett litet träningsprojekt. Han ska hjälpa mig med styrketräning och jag ska hjälpa honom med stretch och smidighet. Dra nytta av varandras styrkor helt enkelt.
Jag lär knappast bli någon tyngdlyftare, men det skadar ju aldrig att våga testa utanför sin comfort zone.
Efteråt stack vi hem till mig för matlagning och snack. Skön avkoppling efter allt plugg.

En väldigt nice currygryta om jag får säga det själv.

Jag "förstörde hela Fredriks världsbild" när jag berättade om den andra pandan- röd panda, haha. Visste ni att den lilla "kattbjörnen" till höger också är en panda?

PS. Imon (idag) börjar vår första riktiga praktik! 4 veckor på Sahlgrenska, med riktiga patienter. Taggad och livrädd! Jag borde verkligen försöka sova...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0