2014-11-18

Idag efter praktiken stack jag, Linda och Elin hem till Malin för lite grupparbete.
Det blev en massa snackande, te, varma mackor och var allmänt mysigt. Och så lite plugg såklart- även om det knappast var en övervägande del, hehe.
Grupparbeten är lite omständiga och tar mycket längre tid än när man jobbar själv, men våra grupparbeten har verkligen gjort att man lärt känna folk i klassen bättre! Tummen upp! 

Jag har ställt klockan inför morgondagen och plågas av att titta på den. Jag ska följa med en undersköterska i början av dagen för att få bättre koll på deras uppgifter- vilket troligen är väldigt lärorikt men dessvärre innebär att jag behöver vara på plats 1,5 timme tidigare än vanligt.
Jag är glad att jag bor så himla nära...


PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ingen sovmorgon, alltså tidig säng-gång ikväll istället. Kram.

2014-11-19 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0