Busy busy weekend

Det blev en lördag i Falkenberg med fullt upp från början till slut.

Strax innan nio mötte jag upp Linda och Sandra som åkt från Göteborg till Ullared. Sandra hade varit på Ge-Kås ett par gånger tidigare men för Linda var det premiärdags- en dag som spåddes att på nytt slå rekord. Fy farao vad mycket folk det var! Lördagen efter löning före jul- man hör ju hur illa det låter... Dock kunde vi inte åka någon annan dag så det var bara att gilla läget.
Vi satsade på en kundvagn var och handlade rejält allihopa, hehe.

Aj, aj, aj... Men det känns bättre att påpeka att drygt hälften inte var till mig.

När jag kom hem blev det julbak med mami. Chokladbollar, tomtefudge och snickerskakor- mums! Och mer ska det bli! 

Vid fem begav jag mig hem till Helena. Vår chef Björg på Folkuniversitetet ska gå i pension, så vi överraskade henne med att gå på dansföreställning och därefter äta på Bratt. Det var ett oerhört trevligt gäng bestående av oss, Malin och Monica, och vi hade en jättetrevlig kväll! Björg kommer verkligen bli saknad! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fullt ös hela helgen. Som vanligt alltså. Ha en bra vecka. Kram.

2014-11-30 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0