Halloween pt 2

Även denna kväll blev det festligheter i Halloween-anda.
Veronika hade en trevlig förfest där jag fick umgås med väldigt saknade gamla kära vänner.
Jag satsade på nyktert och chaufför, men vissa andra drack väldigt friskt och bjöd på ordentlig underhållning haha. Underbart- och jag lär ju garanterat komma ihåg vad de sagt och gjort. Those are some of the really fun memories.



Jag hade egentligen tänkt köra på The Grudge idag igen, men eftersom jag mer eller mindre fick slita bort min hud för att få bort det vita så ville jag inte göra den sminkningen igen. Reservplanen blev min gamla kära kattmask. Att satsa på "sexy cat", "sexy nurse", "sexy cop" etc är egentligt inte min stil, men alternativen var få och på en hemmafest med nära vänner kan man köra på vad som helst.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Då kan Du ha en berättarkväll efter gårdagen.

2014-11-02 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0