Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Det blev ännu en riktigt lyckad kväll!
Folk hade kommit på riktigt fiffiga utklädnader till temat, Sandra&Sandra hade pyntat stämningsfullt och Linda körde några kul lekar. Jag fick i uppdrag att under kvällen upprepade gånger föreslå att vi skulle spela klädpoker och det roliga var att ingen av de jag föreslog det till reagerade eller tyckte jag var konstig, haha.
Det är roligt också med en mix av folk man känner och folk man lär känna! 

Vid halv två drog de flesta ut, men jag drog faktiskt hem. Jag velade in i sista stund men kände att det inte skulle vara någon bra idé att komma hem ungefär då väckarklockan ringer. Jag får arbeta för fler fredagsfester och utgångstillfällen, så jag inte har på mitt samvete att jag har barndans och cheer dagen därpå! 

Ett toppengäng och en toppenkväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0