Mockingjay Part One

Igår fick jag med mig Aron att gå på bion.
Ett perfekt tillfälle för lite catching up med en gammal musikalfavis från musikalerna på NollTreFem!
Filmen var A-M-A-Z-I-N-G!
Meganörden här är meganöjd.
Och inte bara jag- alla verkar älska den.
Jennifer Lawrence är ju bara klockren i precis allt hon gör!
Ett år kvar till sista filmen... Wihoo.

I övrig är det väldigt trevligt att gå på bio, och jag gillar verkligen Filmstaden Bergakungen här i Gbg.
Man säger att film är bäst på bio och det är ju en helt annan grej, men tyvärr passar det sig inte jättebra i en studentbugdet alltför ofta.
Men då uppskattar man de gånger man väl väljer det.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0