November routine

Här händer det inte så mycket.
Troligen på grund av att min vardag på Sahlgrenska börjar bli rutin nu. 
Jag skuttar runt i blå scrubs, har mina patienter och lär mig nya saker varje dag. Mycket intressant för mig, men inte lika intressant för er läsare. Jag uppdaterar om det händer något spännande som även ni utanför medicinvärlden förstår vad det är, till exempel en operation... Hmm...
One week done- three more to go!

Idag var det cheerträning igen och jag är så happy happy att jag redan kan köra min rondat flickis salto nästan som före skadan och att armbågen leker snällt med!
En massa te och Celsius är min novembertrötta melodi!



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Nej, det kan väl inte vara så mycket att berätta om på praktiken. Viktigast är väl att Du tycker att Du lär Dej något nytt varje dag. Fortsätt med detta och gilla det Du håller på med. Kram.

2014-11-14 @ 11:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0