Party X2 denna helgen

Igår kväll välkomnades de nyintagna in i Sex Elegans med en otroligt lyckad aspfest. Mer om den när jag fått bilderna! 

Jag unnade mig själv att få sova tills jag vaknade självmant, så halva dagen var gången när jag slog upp ögonen strax innan ett. Jag hatar det egentligen men ibland behövs det. Även om jag inte var särkilt bakis så var det ändå skönt att ta en typisk bakisdag, Det är inte ofta jag har en oplanerad dag men den fylldes enkelt upp med hemmafix, Grey's och barndansplanering.
Nu är jag påväg till Hisingen. Sandra och Sandra har födelsedagsfirande med temat "Här kommer alla känslorna på en och samma gång". Min utklädnad är minst sagt en salig mix, haha! 
Igår...
... vs idag! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0