Busy busy busy

Oj oj oj vilken produktiv dag det blev. 
Jag hade inte mycket att välja på med så mycket saker att fixa innan fredag.
Tur för mig att vi hade instuderingdag!

Jag började dagen vid åtta med en frulle med bästa Johanna. 
Därefter har jag bland annat fixat läkarintyg (astmamedicinen), tvättat, skrivit mötesprotokoll, fixat med musik till barndansuppvisningarna, hämtat ut tre paket, varit på Studentbokhandeln, tränat med Kristin och framför allt: packat. Phew, haha.
Varför ska det vara så löjligt jobbigt att packa? Framför allt att bestämma sig för vilka kläder man ska ha med sig och hur mycket. Man vill ha med sig massor, samtidigt som man vill ha mycket plats i väskan för shopping...
I-lands problem på hög nivå for sure.




Ansökan om MR för mina smärtande handleder. De har gjort jätteont under gymnastik i snart ett halvår.

Extensionstofs för en snyggare tävlingsuppsättning.
Lite lätt poolläsning?


2 av 4 sidor på min lista haha. Gul= framplockat och Grön= i väskan.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, då bär det snart iväg. Önskar Er alla en lyckosam resa och likaså tävlingar. Hoppas allt går bra och att Du har mycket att berätta när vi träffas när vi ses till födelsedagsfirandet. Kramar och Lycka till från oss 2.

Svar: Tack så mycket! Vi ses den 1/5! Kram
Hold your dreams

2015-04-16 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0