#COUGARSiUSA Worlds2015 Day11

Ikväll åker vi hem...
Fy vad tråkigt det känns! 
Visst, jag saknar folket där hemma väldigt mycket och faktiskt även vardagsgrejer, men det lär ju inte ta många dagar på hemmaplan innan man desperat längtar tillbaka hit...
Vi har verkligen haft det underbart och upplevt så mycket! 
Det är definitivt en resa man aldrig glömmer! 
Tänk att vi fick kombinera cheerleadingVM, Florida, över trettio grader, sol&bad, några av världens mest kända upplevelseparker, shopping med mera tillsammans med 70 personer ur min andra familj. Det är helt otroligt! 

Eftersom vi inte åker förrän ikväll hade vi sett fram emot att pressa i solen en sida dag, men vädergudarna var tyvärr inte på vår sida. Vi har njutit av sista hotellfrukosten (kommer saknas), packat, och precis checkat ut. Vissa ska åka och shoppa i eftermiddag men vi vill nog hellre äta på TGI Friday's en sista gång och sedan köpa glass på det där underbara stället. Snacka om att maxa sista dygnet matmässigt, haha.
Nej, såhär har jag inte ätit varje dag (ta bort våfflan så har ni min standardfrulle) men sista dagen så förtjänar man absolut att maxa frukosten till matkoma-läge. Granolan och blåbärsbagels har jag ätit varje dag- de är hur goda som helst! 

Vi lyfter härifrån vid åtta ikväll, reser tio timmar till Frankfurt och sedan ytterligare någon timme till Göteborg. Med 6 timmars tidsskillnad innebär det att vi landar vid två på onsdag.
Jag kommer i alla fall hem till en riktigt rolig långhelg! 
Valborg, födelsedagsfirande, födelsedag, Styrsö med Sex Elegans och på söndag har jag mina danskids igen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0