#COUGARSiUSA Worlds2015 Day4

Idag hade vi träning hos Top Gun 10-12. Svettigt, smärtande leder och ett par tårar- men det var härligt ändå.
Det var vår sista träning där och jag trots att vi bara varit där två gånger så kommer jag att sakna att träna i ett så maffigt och proffsigt gym! 



Så fort vi kom tillbaka så bytte vi om till bikini och gick ner till poolen. Solen stekte på och det blev ett par timmar av sol, bad och stunt i vattnet. Typ alla har bränt sig nu, hehe.
Tittar ni noga ser ni att Yasse har 3 personer på axlarna...

Vid fyra hoppade vi in i bilarna som gick till olika shoppingmalls. Jag hängde med till The Florida Mall, som är det största shoppingcentret i hela Florida. Där fanns det jättemånga spännande butiker- bland annat tre olika Victoria's Secret: den vanliga butiken, Beauty och PINK. Den sistnämnda hade jag kunnat länsa sparkontot på asså... Det blev en hel del shoppat där men överlag lyckades jag ändå bra med att hålla fingrarna hyfsat i styr. Det följde dock med två festtoppar från Forever 21 Rio också. 
Mitt i all shopping behövdes såklart en paus och vi passade på att köpa Frozen Yogurt. Jag tog tre olika smaker i min bägare: Hallon/Granatäpple, Kaksmet och Cookies&Cream. Yum!







PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ett eldorado för shopping förstår jag.

2015-04-22 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0