#COUGARSiUSA Worlds2015 Day5

Idag hade vi ingenting inplanerat på schemat, så vi körde en heldag 9.00-16.30 vid poolen. Hur underbart?
En massa stuntade och lek blev det såklart i vattnet, och jag som normalt sett agerar safety testade på att vara såväl bas som flyer. Megakul! 
Temperaturen låg stabilt på 34 grader och på hela dagen stötte vi knappt på ett enda moln. Dröm!
Det är verkligen ett drömliv vi har dessa veckor på denna plats med dessa personer! 

Till middag gick testade jag, Amelie, Elin, Elsa och Sonyaa Taco Bell för första gången. Tänk er typ som Donken fast med tacos. Vinner varje dag enligt min mening.
Efter maten gick vi förbi en glassresturang på vägen tillbaka till hotellet. De hade hur mycket som helst att välja på som lät superspännande och till slut fastnade jag för en variant av typ McFlurry, med Cookie Dough. Sååå gott! Och Elsas Peanutbutter-glass var om möjligt ännu godare! Jag tror faktiskt enda gången jag ätit godare glass var i Italien, vilket är väldigt svårslaget.




På kvällen hade vi och Wildcats lagaktivitet ihop. Tränarna hade satt ihop en scavenger hunt (uppdragstävling) och med våra vinnarskallar var det all-in som gällde. Ni kan ju läsa nedan vad som ingick i listan. Mitt lag missuppfattade tyvärr den mest poänggivande uppgiften och förlorade därför- trots att vi levererade mycket bra i de andra uppgifterna. Bland annat stod jag längst ner i ett trevåningsbygg i poolen, där vi bara var fyra personer. Då är det svårt att få upp folket på plats, men vi lyckades och fick pluspoäng för svårighet.
Även om vi kom sist (eller näst sist- ett lag kom för sent till målgången och blev diskade) så var tävlingen superkul! Det är väldigt roligt att både vi och Wildcats är här och upplever detta äventyr tillsammans! 


Jennys finfina clown får avrunda denna härliga dag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Solbränd har Du blivit och inte så konstigt med det vädret Ni har.

2015-04-23 @ 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0