Dagen mitt i veckan

Jag började min dag med ett seminarium om Vård av äldre och äldres hälsa.
Därefter fixade jag lite överraskningskul i stan innan jag stack hem för att ta tag i nödvändigheter.
Jag fick äntligen tillbaka mina nycklar, gjorde 7 matlådor, skrev i dokument och förberedde inför helgen.
Jag skulle egentligen varit superproduktiv och tvättat också, men systemet strulade så det är tur att jag har några par rena sockar kvar haha.
Det blev lite träning också. Styrketräning med Kristin, cardio framför finalen av Sveriges Mästerkock och avslutningsvis lite cheerövningar och stretch. 
Och så fick jag ett väldigt positivt taxeringsbesked så jag har klurat på hur jag ska gotta mig för de extra slantarna.

Nu är jag bra trött och ska somna till One Tree Hill. Imon bär det av mot Falkenberg, men först blir det en fullspäckad torsdag, as usual.


Skulle nog inte palla ett enda cardiopass psykiskt utan något att titta på.
Oh my, denna kombinationen asså...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0