First day back

När alarmet ringde klockan sju i morse mådde jag pissdåligt! Som en rejäl bakfylla typ...
Jag var beredd på att jag skulle vara trött av jetlagen, men må dåligt?
Hur som helst så släpade jag mig till skolan ändå och krigade mig igenom en förmiddag av praktiska undersökningar. Det var jätteroligt att träffa allihopa igen, men jag själv var inte särskilt rolig haha.

Efter skolan sov jag och nu under kvällen har jag mått lite bättre!
Emma kom hem till mig till mig vid fem för lite catching up innan vi gick ner till Valand för att möta upp de andra tjejerna och kolla på Cortegen.
Den var en timme försenad och jag tycker nog faktiskt att vagnarna var kreativare förra året, men det var ändå kul att se.
Någon gång efter åtta var både händer och läppar blå av köld, så det var dags att dra sig mot Centralen och tåget till Falkenberg.
Undra vad de som träffade mig idag trodde det var för fel på mig hehe...
Från detta...
... till detta!
En varm chailatte räddade huttrande blåa jag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0