Hemma på svensk mark igen

Idag vid klockan tre klev jag in i min lilla studentlägenhet igen för första gången på nästan två veckor. Det kändes snarare som två år!
Och vilken skillnad det var att plötsligt vara helt ensam på mina 19 kvadrat igen.

Vi sov endast någon timme i natt på flyget, så jag har varit trött som tusan. Försökte hålla mig vaken men slumrade till framför One Tree Hill, så vi får se hur det går att somna nu. Oavsett vilket så ska jag släpa mig iväg till skolan imorgon. Jag har redan missat fullt tillräckligt...
Men det var det värt!
Flygplatsmys i väntan på incheckning.
Resväskan var fem kilo från maxvikt så det var lugnt på den fronten, men det var knappt att den gick att stänga hehe.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0