Livet i listor

Ja, just nu känns det som listor prioriterar mitt liv lite grann.

Listor över ärenden som måste fixas innan Florida, innan LA, önskelista att skriva, packlista till Florida osv. 
Den sistnämnda är nog min mest "avancerade" packlista någonsin- uppdelad i huvudområden som Neccesär, Viktiga handlingar, Sol&Bad, Elektronik, Cheergrejer osv. Mycket som ska med och helst ska inget glömmas.
Jag hade med mig resväskan upp från Falkenberg igår så den ligger mitt över mitt golv och överallt ligger en massa saker. Smått kaos, men jag behöver ju inte släppa in någon här, hehe.

Kom på i början av eftermiddagen att en uppgift skulle in idag innan midnatt. Det hade jag helt glömt bort, men kom ju som tur är på det i tid.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Jag förstår det är mycket nu inför resan men skriv en lista och pricka av allt efter Du packat det. Var beredd på att något glöms men bara det inte är ett av det allra viktigast. Kram.

Svar: Haha du missförstod nog lite grann. Jag har redan skrivit flertalet listor ;)
Kram
Hold your dreams

2015-04-08 @ 16:28:49
Postat av: Mari-Anne

Du har rätt. Jag läste som vanligt lite för fort. Jag tänkte bara att själv gör jag listor som prickas av allt efter hand. Kram.

2015-04-08 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0