Påskafton

Jag hade tänkt börja min lördag med några längder i simbassängen man vaknade med halsont och fick tänka om.
Det blev istället en pw utmed doktorspromenaden med solen i ansiktet och en pod i lurarna.
Sedan begav jag mig till Lollo och Ulle- ytterligare en saknad som hittat hem till påsk! 
Vi snackade en massa, åt god mat och tog en premiärtur upp på Smörkull. Smörkull är Falkenbergs högsta punkt och ingen av oss hade varit där förr. Det var väldigt fint! 
Hemma på Slätten klämde jag in den första löprundan på ruskigt länge innan kvällens gäster anlände.
Vi åt gott och umgicks ett par timmar innan jag begav mig till Joanna för soft häng med härliga girls&boys.
Ännu en maxad ledig dag alltså.





Se och häpna: Jag, Rebecca Berg, äter lax... Det är aldrig för sent att lära sig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja visst är det gott med lax.

2015-04-05 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0