Juldagen

Mamma tog grönt kort i våras och kallas numera den stora golfnörden här hemma, så det var obligatoriskt för mig att följa med på en runda i det soliga vädret. 

Juldagen är ju den "stora hemvändarfesten" och uteställena fulla på folk. Dock blev det ingen utgång för mig detta året heller, trots att jag för ovanlighetens skull inte skulle jobba dagen därpå. Vi hade inte fått tummen ur till att köpa förköp så vi visste inte om/var vi skulle komma in och förfesten dög fint för mig. Fick umgås med saknat folk hemma hos Veronika. Träffade bland annat Joanna, Kalle, Alice och Alex för första gången sedan jag kom hem så det var mycket trevligt! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0