And here we go again...

Efter armbågsskadan kämpade jag på som aldrig förr med rehab för att lyckas komma tillbaka till cheerleadingen- och comebacken gick superbra! 

Därför är det nu oerhört surt att åter igen behöva köra rehab- för handlederna! 
Sjukgymnasten tror att jag sedan skadan har felbelastat i gymnastiken, vilket nu lett till en smärtande överbelastningsskada i båda handlederna. Come on...
Det känns verkligen inte rättvist! 
Vila funkar inte i detta skedet av säsongen, så plan 2 är att gå all-in med rehab för att smärtlindra och försöka undvika att det blir värre.

Sjukgymnasten som jag hade för armbågsskadan och trivdes superbra med är dessvärre pappaledig, men min nya sjukgymnast på Elit Rehab verkar lovande! 
Jag vill bara i alla fall hålla säsongen ut och kunna köra den gymnastik jag egentligen klarar på tävlingsmattan...
Mina nya bästa vänner
Sjukgymnasten ska testa allt hon kan komma på- bland annat att tejpa mina armbågar för att hindra den översträckning som jag annars tenderar att göra. Snyggt va? 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Usch, låter jobbigt för Dej. Hoppas verkligen det hjälper med rehab så det inte förvärras. Ja ikväll har vi varit och hälsat på den nye körkortsinnehavaren. Ja, han var verkligen nöjd och belåten. Kramar.

2015-02-04 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0