Fredag den 13e

Jag tycker att min Friday 13th blev en väldigt lyckad dag ändå! 

Den började seriöst med kursens sista seminarium och ett besök hos sjukgymnasten, men sedan kände man sig fri som fågeln.

Jag och Josefine åkte hem till mig för en liten snabb lunch och tog sedan spårvagnen hem till Sandra i Kviberg. Det är alltid väldigt kul att se hur ens vänner bor och vi tjejer (vi tre plus Linda) hade riktigt trevligt temys innan vi begav oss för att träffa resten av klassen i idrottsanläggningen ett par hundra meter bort.

Vi körde två timmar beachvolleyboll och jäklar vad roligt det var! 
Vi mixade runt i laguppställningarna och är allihopa sportiga nog att vi stundvis lyckades få till bra spel.
Detta var något man definitivt borde göra om! 

Senare på kvällen blev det också en liten klassfest hos Oscar. Klassfester är alltid trevligt och gårdagen var inget undantag. Strax före midnatt drog vi oss ner till Andra Lång och testade flera olika uteställen, men antingen kändes inte ställena som vår grej eller så fanns det inte plats, så vi begav oss hem efter ett tag.

Det ska bli väldigt roligt att komma ut på praktik nu, men visst kommer jag sakna min härliga klass den kommande månaden! 




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0