Helgen

Eftersom jag fortfarande inte var jättepigg i fredags så blev det traditionellt fredagsmys med mamma, en godisskål, lite jordgubbar och Baksmällan. Inte illa!
På lördagen hade benen fått tillbaka sin ork och gav sig ut på en mils lång PW i dem härliga solen.
Det var "Superhelgen" i Falkenberg vilket bland annat innebar Wheels and Wings. Vi körde en favorit i repris och satt ett gött gäng utanför Veronikas pappas bilverkstad där cruisingen gick förbi. Vi tittade kanske inte jättemycket på bilarna (även om vi såg ett par guldkorn) utan det blev mer dricka, prat och skratt. Jag och Alice testade även de omåttligt populära pizzorna från Lilla Napoli och de var värda sitt goda rykte! 
Efter flera trevliga timmar kände jag att jag trots allt borde bege mig hemåt och in i värmen. Det hade ju varit dumt att gå och bli sjuk när jag precis blivit frisk. De flesta andra drog senare ut till ett fullsmockat Bratt, men jag var väldigt nöjd med de trevliga timmar av sällskap vi hade när vi satt där med stolarna i en ring.
Vedugnsbakad pizza på surdegsbotten.
Punkt, punkt, punkt...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0