Lugn och mysig fredagskväll

Igår efter jag jobbat så kom mina babes hit för en lugn och mysig grillkväll.
Tredje gången gillt så lyckades vi grilla utan att ta hjälp av mina föräldrar (hehe) och det blev riktigt gott! 
Vid nio drog vi oss inåt och Veronika slocknade på vår sköna soffa.
Jag och Alice spelade Youtube-klipp i flera timmar och det var väldigt mysigt.
Vi gick från Helen Sjöholm till Wicked till Glee till Les Miserables till Mamma Mia. När man väl har börjat går det ju inte att sluta. En lugn och mysig fredagskväll! 



Sötnosen! Hon hade inte sovit typ alls föregående natt så när hon slocknade på min soffa tänkte vi att hon förmodligen behövde den sömnen och lät henne sova. När man är tillräckligt tajta kan man låta henne crasha på soffan bara för att, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0