TGIF

Efter jobb, lite cardio och ett par ärenden i stan så kunde jag slå mig ner i solen på uteplatsen tillsammans med familjen och deras gäster en stund. 
När de andra hade stuckit in till Bratt för att äta grillbuffé så satte jag på musiken på högsta volym tills Alice hämtade upp mig och vi åkte till Veronika.
Jag, Alice, Pelle, Towe, Philip och Ana var bjudna på en supermysig kväll med pizzabak i deras utomhusstenugn. Riktigt roligt att göra sin egen pizza och de blev sååå goda! 
Efter en väldigt trevlig kväll åkte jag och Alice precis innan de andra skulle börja spela kubb vid elva-tiden. Vi behövde nämligen hinna med det sista tåget upp till Göteborg.







Min pizza med tomatsås, ost, mozzarella, fetaost, paprika, parmaskinka och ruccola.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0