Unordinary Monday




Lånade bilden från Veronikas insta.

Första jobbdagen med sovmorgon pallrade jag mig upp halv sju för att släpa mig till gymmet. Det kändes riktigt bra efteråt! 
Påväg hem från jobbet snapade Veronika att jag skulle komma dit senare. Hos familjen Andersson var det nämligen trädgårdsparty med hemmabakad pizza i stenugnen, utebar och en massa folk i tre olika generationer. Från Veronikas kompisgäng var det jag, Alice, Ana och så Joanna som äntligen är på besök på hemmaplan. En otroligt mysig kväll och jag tycker det är så underbart när man tar tillvara även på vardagarna!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Alldeles riktigt, man skall ta tillvara på alla tillfällen för trivsel och gemenskap. Gott att Du är igång med jobbet igen. Må så gott.

2015-07-21 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0