Last day of school

Under förmiddagen hade vi terminens sista gruppredovisningar och sedan var det officiellt sommarlov. Konstig men härlig känsla! 
Det blev en hel del hejdå-kramar och alla var glada över att vi tagit oss igenom ännu ett tufft och intensivt år på Fysioterapeutprogrammet. Tänk att vid denna tiden om ett år är mina klasskompisar färdiga och tar examen...

Efter att ha fixat lite ärenden på stan möttes vi upp ett gäng senare på eftermiddagen. Jag, Josefine, Malin, Linda, Sandra, Sandra, Oscar och Anton tog en lång och härlig fika på en solig uteservering i Haga. Trevlighetsfaktorn i topp! 

Avslutningsvis spenderade jag kvällen hos Josefine. Tog en promenad, spelade spel och mumsade på vattenmelon. 

Så allt som allt var det ytterligare en toppendag med vännerna i Göteborg.
Nu ska jag somna till en film och ladda inför morgondagen. En sista spelkväll väntas.
Hejdå Sahlgrenska Akademin och Hälsovetarbacken... Vi syns i augusti 2016!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0