När man vill så mycket

Varannan måndag har jag träning med laget och varannan är jag med på extra gymnastikträningar.
Jag älskar verkligen gymnastik och kom tillbaka så himla bra efter armbågsskadan, så det rent ut sagt suger att jag nu pga handlederna inte kan maxa dessa extra träningstillfällen och utvecklas ännu mer.
Men jag kämpar på med min rehab varje dag för att förhoppningsvis snart kunna ge mig an svårare saker igen! 

Igår fick det bli fokus på stillastående salto (bakåtvolt) och rondat sträckt salto på airtracket. Airtrack är ruskigt kul att köra på- lite grann som studsmatta!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Duktig och energisk Du är.

2015-03-04 @ 15:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0