Rondat - Sträckt Salto med Helskruv

Ikväll är jag sådär high-on-life som jag blir när cheerleadingen gått riktigt bra!

Vi hade en av våra extra gympaträningar och såhär efter tävling var jag galet sugen på att försöka försvåra mina skills, så jag gick fram till gympatränaren och sa att jag ville testa att skruva.
Jag tänkte ungefär att det skulle bli kaos men att jag verkligen ville se ifall det fanns potential att klara av det inför kommande tävlingar. Jag hade inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att jag skulle klara av det på första träningen- but I did! 
Det var i och för sig på airtracket, vilket ger mer studs än tävlingsmattan, men det är ett galet lovande tecken.

Jag var oerhört cheertaggad redan innan detta, och nu är jag nog- om möjligt- ännu mer taggad!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Du är inte rädd för att testa nya utmaningar. Kram.

2015-03-17 @ 11:15:56
Postat av: Mamma

Kul för dig men inte för mina nerver.... ;/

2015-03-17 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0