Saturday is a day to enjoy

Min lördag var en sån där typisk ledig dag då man hade tänkt ta tag i femtioelva saker men gjorde typ två...

Istället blev det att jag sov länge, följde med mamma som sällskap när hon skulle handla, fixade våfflor åt familjen, såg ikapp lite inspelat Vampire Diaries och tog en promenad med mamsen. Saker som stod på min lista där: en.
Sen gjorde jag en produktiv handling och sprang lite innan kvällsmaten, but that's about it.
Åkte till Moa och spenderade kvällen med favorittjejerna. Vilken - otroligt - underbar - kväll! 
Egentligen inget "särskilt" men ändå helt perfekt! Sånt kan man inte annat än älska! 

Helgens andra våffellunch- så gott! 
En amazing självplockssallad till kvällsmat. 


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0