Släktfirande

Idag fyller världens finaste morfar 75 år, något som firades med släkten i lördags kväll.

Vi började med att äta gott på resturangen i Ätran (oja, det lilla samhället har faktiskt en) och sedan fortsatte firandet hemma hos mormor och morfar.
För min och Eves del blev det såklart en massa lek och bus med vår favoritprinsessa.
Hon var så himla söt att jag knappt vet vad! Vi hade suttit och målat ett tag när jag kikar på vad hon målar- och då sitter hon och försöket måla precis likadant som jag. Gulle! 




Stolt fd estetelev? 

Hmm, passar hon bäst i Eves eller mitt hår? 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Blir nog bäst med det naturligt mörka.

2015-03-23 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0