Such a great Saturday!

Efter att ha sovit till nio ägnades förmiddagen åt en mängd nödvändiga saker som inte hade hunnits med tidigare i veckan. Det är så skönt när man väl får sånt gjort! 
Det blev även ett ganska långt telefonsamtal med Johanna- två tummar upp för sådant! 

Efter lunch begav jag mig till Dansforum/PAS (Performimg Arts School) och körde lite catching up med Aron. Det väckte mycket nostalgikänslor till mitt gamla "dansarliv" att vara tillbaka på Dansforum... Det är speciellt ändå.

Jag lyckades klämma in en timme på crosstrainern framför Bring it on: In it to win it. Med en vecka till tävling är få saker som peppande som en cheerfilm!

Jag och Kristin körde på matlagning hemma hos mig denna gången. Vi bor på samma gata så det är inte så jobbigt att ta sig till varandra haha! 
Det blir en riktigt god tacopaj och så bakade vi även "nyttiga" ( = i alla fall inte onyttiga) raw chokladbollar av dadlar till kvällens spelkväll med Fredrik och Oscar. De var faktiskt en riktig hit! 

Spelkvällen, som kallades Fysioterapimästerskapen tävling 1, var otroligt trevlig och sådär lagom hetsig som det kan bli med nära vänner. Jag vann det individuella spelet (Wihoo) men annars förlorade jag och Fredrik resten, hehe.







PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0