Sista dansklasserna

Igår hade jag mina sista barndansklasser på Folkuniversitetet och jag saknar mina underbara kids redan! 
Fast jag måste erkänna att även om jag verkligen älskar mitt danslärarjobb i Falkenberg så är det ganska ofta det senaste året som det har varit jobbigt att få ihop med mitt fullspäckade liv här i Göteborg...
Vi får väl se hur det blir när jag återvänder från LA. Då går jag mitt sista år på utbildningen så det känns svårt att jag skulle få ihop det, men man vet aldrig. Jag har ju slutat och kommit tillbaka en gång förr för att jag saknade pluttisarna! 
En sal som väcker så mycket känslor och minnen! Kommer jag någonsin vistas där igen? 

Men vi har ju faktiskt årets höjdpunkt kvar- uppvisningshelgen! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0