Snart dags för årets viktigaste tävling

Nu sitter jag på tåget söderut, men för ovanlighetens skull ska jag faktiskt inte till Falkenberg.
Jag ska till Varberg för en sleepover hos Meia innan vi åker till Nyköping tidigt imorgon bitti. Trevligt värre! 
Ett perfekt sätt att släppa tentastressen och komma helt i feeling inför helgens tävling. 
Iår har RM/SM-helgen kortats ner från tre dagar till två, vilket känns tråkigt! En positiv sak med det är dock att senior level 5 har blivit flyttat till att tävla sista dagen- då det tidigare bara varit SM-klasserna (cheerdance, junior level 5 och senior level 6). 
Det ska bli ruskigt spännande- vi har väldigt tufft motstånd iår, samtidigt som jag tror på mitt älskade lag så himla mycket! 
Standard med ett snabbstopp på Espresso House innan tåget, hehe.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Nu är datorn okej igen så "Lycka till" Kram.

2015-05-22 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0