Mardrömsuppladdning & Cheer tryouts day 2

Ja, vart ska man börja...
De andra tjejerna drog ut och festade medan jag såg första Bring it on-filmen och somnade vid halv ett. So far so good.
Sen blev natten oerhört kaosartad och jag har varit uppe från 2.40! En tjej hade råkat bli megafull och ingen fick tag i henne på 1,5 timme, så det kändes ganska panikartat och oroligt. Situationen löste sig med en konfrontation vid fyra-tiden och efter det var jag för uppe i varv för att kunna somna om. Typ grät och hyperventilerade av all stress man känt blandat med paniken över att jag ett par timmar senare skulle åka till andra tryout-dagen och göra mitt bästa för att få den plats i laget som jag så oerhört gärna ville ha... Not fun at all.

Halv sju släpade jag mig groggy och illamående upp ur sängen men som tur var så skulle dagens styling vara mer fixad, så jag dolde det bra med smink. Trots mina farhågor om att jag inte skulle orka hela dagen så tog jag mig igenom det, och ganska bra ändå. Som tur är körde vi ingen tumbling idag-något jag är tacksam över då jag nämligen blev yr av att röra huvudet mycket. Och övriga delar funkade bra!
Mina nerver inför ett sånt här besked är inte de bästa, så det var en nervös halvtimme innan coachen satte upp listan med laguppställningen. Som tur är har jag börjat bonda mycket med Vanessa (den andra nykomlingen som var med och åt glass igår), så jag hade någon att fördriva denna väntetid med.

Guess what? I MADE IT!!!
Åh, vad glad jag är! Har länge velat detta så himla mycket och ännu mer efter att ha träffat så många underbara personer i helgen! 
I think this is going to be really awesome



PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka! :)

2015-09-14 @ 07:03:07
Postat av: Mari-Anne

Så glad jag blir att din stora dröm gick i uppfyllelse trots en jobbig natt. Grattis till detta. Kram.

Svar: Tusen tack! Kram
Hold your dreams

2015-09-14 @ 13:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0