Tre hälsokurser och en fotokurs

Skam den som ger sig!
Idag mailade jag läraren i Nutrition&Health (kursen jag förlorade på lottning förra veckan) och kollade om någon hade hoppat av. Det hade det och jag har fått ett permission number till den andra av de två kurser jag helst ville läsa!
Detta innebär att jag efter några väldigt tuffa veckor kan säga att jag är 100% nöjd med mina kurser och mitt schema! Underbara känsla! 
Dock känns det tråkigt att behöva hoppa av teatern, men de övriga är kurser jag känner att jag definitivt kommer ha nytta av i framtiden.
Jag måste erkänna att jag känner mig ganska stolt över hur hårt jag kämpat för att få de kurser jag vill ha!
Helt ok schema...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Skam den som ger sig, som Du skriver. Gott att detta lyckades och att Du nu får läsa det Du helst ville. Bra kämpat! Kram.

2015-09-08 @ 10:45:15
Postat av: Anonym

Härligt! :)

2015-09-08 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0