AW med bowling

I fredags stannade hälften av oss kvar på mottagningen efter stängning. Skrev journaler i lunchrummet och snackade- inte en helt dålig kombo. Och så tog jag mig en ordentlig dusch med hårinpackning och allt, eftersom min fortfarande inte funkar haha.
Sedan lämnade vi Backa för pizza och bowling. Hur trevligt som helst verkligen!
Resten av gänget (som bestod av nästan alla mottagningens 23-30åringar) skulle sedan dra vidare ut på stan men jag fick snällt bege mig hemåt till min högst ofärdiga packning haha. Men jag är väldigt glad över att jag beslutade mig för att följa med på AW:n trots att jag behövde packa och skulle upp megatidigt på lördagen. Det var det värt helt enkelt!

Resultatmässigt (för vi är ju trots allt tävlingsinriktade fysios, även på skoj) så hade jag noll förväntningar alls efter flera år utan bowling och var därför både chockad och meganöjd över att jag vann första serien på 129 poäng. Sedan kom Anna och Kristofer som monster med alla stikes och spärrar, och kom som mest upp i 168 på en serie tror jag! Respekt!

Tänk att det bara är två veckor kvar på praktiken, med dessa och alla andra härliga "kollegor"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0