Game, dinner & movie

Lördagskvällen började med en basketmatch för tjejerna mot Cal Poly. Efter matchen åkte jag, Chrissy, Shai, Taylor, Suzzie, Lexi och Sully till en mexikansk resturang som heter Sharkey's. Mexikanskt är megapoppis här (bara ett par timmar från mexikanska gränsen) så de andra var chockade när jag sa att jag var osäker på om jag sett mer än någon enstaka mexikansk resturang hemma i Sverige. Men jag försäkrade dem om att det i alla fall är väldigt vanligt med hemmalagad tacos.
Det gjorde sig kanske inte så bra på bild men det var jättegott! 

Senare på kvällen plockade Chrissy upp mig igen för en tripp till Topanga och filmen How To Be Single på bio. Filmen var jätterolig och det var kul att komma iväg lite, även om det bara var en halvtimme bort. 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fullt upp veckan lång. Ha det så bra. Kram.

2016-02-23 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0