The beauty in the ordinary stuff

Dagarna flyter på. Jag jobbar och väntar på att sommarvädret ska komma. Typ. Men roliga saker väntar och ärligt talat så är det inte helt fel att knega på och tjäna pengar när vädret ändå är tråkigt. Än så länge är de flesta kollegorna på plats för rasterna och när man jobbat gör ju hörlurarna såååå mycket! Jag har hunnit lyssna igenom en himla massa poddar, roliga intervjuer och frustrerande dokumentärer (så, så, så arg man kan bli på idiotiska människor!) och denna veckan har jag gått över till att testa ljudböcker. Längden på böckerna varierar men i snitt hinner man en bok per dag, så man kommer hinna med en himla massa böcker innan sommaren är slut. Plus att man blir galet allmänbildad av alla dokumentärer.

Tre böcker i olika stilar och alla var bra, men framför allt den sista boken är en väldigt fin och välskriven roman!

Annars då?
Vad sägs om att äta en massa jordgubbar och kolla på gamla avsnitt av Grey's Anatomy innan man somnar?
Vilket jag för övrigt gör tidigare än på... många år! Målet är att ligga i sängen 22.30 och sova sött innan midnatt. All vetenskaplig fakta om vad för lite sömn leder till verkar äntligen har fått mig att skärpa mig något...

Grey's har haft en hel del ögongodis genom åren men enligt mig tar (halvsvenska) Jesse Williams hem priset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0