Back in LA


När man reser med endast carry-on får ingen vätska vara mer än 1dl. En utmaning men hanterbart.


Sent igår kväll (söndag) var vi tillbaka i LA efter ett Spring Break på vift.
Vi tog in på hotellet i Hollywood men åkte till Northridge på morgonen för att visa familjen runt på skolområdet och tvätta. Nu är de tillbaka i Hollywood men jag stannade kvar i lägenheten för att plugga och imorgon gå veckans enda skoldag.
Ett sånt hemskt ångestmoment det har varit att morgondagens deadline närmat sig utan ett enda svar på alla mina mail... Detta var verkligen ett mirakel i sista stund för mitt kommande betyg.

Bad mamma ta med sig svenskt godis och hon tog med tillräckligt för att jag skulle kunna leva på godis tills jag åker hem, haha!

Nötter (för dyrt här för en student), Blutsaft och svenskt kurslitteratur fanns också med i resväskorna till lilla mig.

Jag kommer fortsätta lägga upp bilder- San Francisco härnäst och sedan så småningom bilderna från tävlingen i Anaheim.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0