Countdowns

12 mars 2016.
Två av mina bästa vänner på hemmaplan fyller år.
Mamma & Evelina njuter av en Mello-weekend tillsammans i Stockholm. Längtan efter alla där hemma är därför extra stor.

Vi tävlar vår enda tävling om en vecka och nerverna börjar smyga sig på.
Samma dag, om exakt en vecka, anländer bästa familjen på amerikansk mark!
Jag kan inte träffa dem förrän dagen därpå pga tävlingen i Anaheim, men sedan är jag bara deras i 2 spännande veckor! 
Med allt fokus på skola och cheer så har jag knappt kunnat fokusera på att de snart kommer och allt kul vi har planerat, men jag längtar så!

Behöver bara se till att ta mig i kragen och ge allt en sista vecka så jag ligger före med plugget och kan känna att jag verkligen tävlat till 100% av min nuvarande kapacitet, trots skador och hjärnspöken! 
Det är också bara drygt två månader tills skolan slutar och mindre än tre månader tills jag är tillbaka på svensk mark igen. Vad hände med tiden?!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Mycket att se fram emot. Kram.

2016-03-13 @ 09:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0