Senior Night

Säsongens sista hemmamatcher var ju i lördags, och då även så kallad "Senior Night".
De som går sista året och har varit med i något idrottslag alla fyra år på skolan hyllas inför publiken, vilket är en fin gest tycker jag.
Vi har fyra seniors i år- Ashliee, JP, Angelina och lagkaptenen Jayme. Då våra seniors inte får en fjärdedel av den tid och uppmärksamhet på planen som basketspelarna får, så passade vi på att ha ett litet firande mellan matcherna också.
C-S-U-N
Vänner och anhöriga i publiken hade gjort skyltar.
Obligatorisk flummbild.
Chrissy och jag. Vice lagkapten, min sidbas och en oerhört bra tjej! 
Jag tror jag helt lyckats glömma att jag av en ren slump fick reda på att svenska Amanda som anlände i januari också är cheerleader, och lyckades ge henne en chans att komma och provträna med laget! Av en lyckosam slump så råkade hon höra mig nämna att jag gick i cheerleadinglaget till några andra på introduktionsdagen, så hon berättade att hon gått i USC i Uppsala och sedan slutet av januari har hon också gått i skollaget! Riktigt kul! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0