Blandad kompott

I helgen har Evelina och Hanna varit i Vegas och jag har mest pluggat och förberett inför flytt.
Tanken var från början att jag skulle med till Vegas men både ekonomiskt och tidsmässigt kändes det sedan smartare att avstå, eftersom jag var där för bara 1,5 månad sedan.

Så här kommer en blandad kompott bilder dels från helgen men dels sånt som helt enkelt inte passat in i tidigare inlägg.
En lugn lördagskväll 
Är ju så svag för bra erbjudanden... Som gratis parfym vid köp av bh och trosor!
Klippen från hyllandet av Zlatan under hans sista hemmamatch för PSG är riktigt mäktiga!

Vi strosade runt på The Grove när jag plötsligt kände igen en kille som passerade och jag insåg att han var från So You Think You Can Dance. Den showen var mitt största tv-beroende under gymnasiet!

Hihi, tyckte jag var fyndig
På ett par månader har jag gått från att aldrig någonsin sett ett Game of Thrones-avsnitt till att vara helt beroende och till och med lyssna på podden
Mer än ett halvår efter mina solglasögon krossades i allt tumult när Justin Bieber uppträde (oja, kaos!) så har jag slutligen skaffat nya solglasögon i favvomodellen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0