Cheer tryouts

Denna helgen har jag hängt på uttagningarna för CSUN Cheerleadings 2016-2017 lag.

Det kändes konstigt att vara där utan att söka (precis som på Wildcats tryout inför denna säsongen) men det var kul att vara där och det kändes uppskattat av laget! Några trodde att jag vara där som "domare" och andra att jag skulle vara hjälptränare nästa säsong haha. Jag fick säga mina åsikter till tränaren och var med i diskussionerna, men när det väl var dags för beslutet så kändes det mest rätt att haka på mina gamla lagkamrater ut ur lokalen i deras smått nervösa väntan. Fick veta i efterhand av tränaren att jag hade fått stanna för den slutgiltiga överläggningen men det kändes inte helt moraliskt rätt att bedöma mina vänner. Kul dock att hon hade tillåtit det!

Hur amerikanskt? 

Det nya laget har mycket potential och kommer nog ha ett riktigt grymt år! 
Vi hade ju lite oflyt i och med att de inte fixade ny tränare förrän augusti så vi kom igång med allting lite sent och tränaren hade inte jättekoll på allting eftersom det var hennes första år med ett collegelag. Nu ska de till ett summer camp i Santa Barbara, skaffa träningskläder (även om jag har CSUN-kläder tycker jag det är väldigt synd att vi aldrig skaffade något som säger CSUN Cheer!) och troligen kommer tränaren vara tuffare vilket bör leda till bättre resultat. 

Jag kommer sakna mina fina lagkamrater väldigt mycket och faktiskt även några av de nya lagmedlemmarna! Vi har ju haft Open Gyms i fyra veckor så man har redan lärt känna nykomlingarna lite!
Stort lycka till nya laget!!! 

Dock kommer jag faktiskt inte sakna att öva in ramsor och behöva delta på event genom att vara där i uniform och "look pretty", haha. Någon basketmatch då och då hade jag kunnat tänka mig heja på för det är en kick, men det ska mest bli skönt att lägga allt fokus på utveckling för tävling igen!
Mer inför nästa säsong hemma vid ett senare tillfälle.... *mystik*

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja nu har Du ju annat kul framför Dej. Nu kan Du räkna ner i timmar tills Eve och Hanna kommer. När kommer Ni att träffas, Du har ju lite av skolan kvar. Ha några helt fantastiska veckor innan Du flyger hem till lilla Fbg. igen. Kramar.

Svar: Tack så jättemycket! Kram
Hold your dreams

2016-05-08 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0