En lördag med mor och syster

I lördags förmiddag kom Evelina hem en snabbis mellan Österrike och Åre, så då ville vi såklart passa på att umgås en massa!

Vi åkte in till stan för att förbereda inför kvällen på klassiskt vis med hyrfilm och lösgodis. Sedan blev det en lunch på Laxbutiken (första gången för mig där haha) och en lugn eftermiddag, innan det på kvällen kom lite gäster till oss för en för-förfest med thai. Mamma skulle egentligen också iväg senare men var gullig nog att stanna hemma med oss för myskväll!

Yes, jag valde kyckling på Laxbutiken haha.
 
Hopplösa...
Jag brukar också använda mitt lilla rum främst för avlastning ifall Eve är borta och jag sover i hennes rum, men hon hade ju inte tänkt så långt som blockerade min säng med packning samtidigt som hon tänkte kräva sin egen säng...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0